Keresés ebben a blogban

2015. január 20., kedd

Farsangos: Batman és a menyasszony.


A Pókember után Denevérember volt Boti  kívánsága a múlt évi farsangra.
Szerencsére a "vacakjaim" majdnem kimeríthetetlen tárházában találtam egy jó nagy darab fekete szövetet.
Először a palástot szabtam ki, hogy jobban tudjak kalkulálni az anyaggal.
Az alját kicakkoztam, sűrű cikk-cakk öltéssel eltisztáztam, rávarrtam az emblémát.

Úgy gondoltam az egyszerűség kedvéért a felsőt és a palástot egybe dolgozom, így egyszerűbb lesz felvenni és nem is csúszkál majd le a válláról.

A felső tulajdonképpen egy mellény, a "kockahas" kiérdemesült melltartók szivacsos részeiből készült.



A denevér emblémákat már előre elkészítettem, amikor felvarrtam az "izmokat" rávarrtam az emblémát is.


Aztán a mellény vállrészére rádolgoztam a palástot.


A sapka tulajdonképpen egy kapucni, természetesen szarvacskákkal.



Nagyon tetszett Botikámnak, de sajnos a farsangi buli napján éppen beteg volt,így nem tudta igazán kiélvezni a farsangot. A jelmez azért nem vész kárba, mert használja otthon.



Bobikám menyasszonyi ruhát szeretett volna farsangra.
Itt már gondban voltam, mert nem volt akkora darab anyagom amiből a ruha kijött volna, "pörgős szoknyával"

Ellátogattam hát kedvenc turkálómba és találtam is egy szép fényes könnyű, előzőleg  valószínűleg függönyként funkcionáló anyagot.

Ebből kijött egy egész kör bőségű loknis szoknya.


A felsőhöz könnyű függöny anyagból varrtam ujjat, a szoknya fodrát és a fátylat is ebből készítettem.









A koszorú alapja egy műanyag "hurka" amit bevontam a ruha anyagával és erre dolgoztam rá a rózsákat,és a fátylat.












A  művirág szálait szétszedtem és kicsi kerek csokrot készítettem belőle.



Aztán a ládafiából kikerestem még egy fehér gyöngy nyakláncot, karkötőt és természetesen egy fehér csipke kesztyűt ami anno az én kezemen díszelgett az esküvőmön.





Szerencsére ő nem volt beteg, így jót buliztak a farsangon.
Még nem tudom az idén mire készüljek milyen jelmezt szeretnének, de hamarosan biztosan kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése